Reklamationer och returer
Har du problem med din beställning?
Oroa dig inte, vi är här för att hjälpa till. Skicka oss bara detaljerad information tillsammans med bilder, så tar vi hand om problemet så snabbt som möjligt.
Våra principer:
Vi förbinder oss att leverera produkter av högsta kvalitet enligt dina förväntningar. Ibland kan dock oförutsedda situationer uppstå, vilket är lika frustrerande för oss som för dig. Om produkten inte motsvarar dina förväntningar, är vi redo att hjälpa till.
Om du har synpunkter på din beställning – kontakta oss. Vi uppskattar kundernas feedback och strävar alltid efter att förbättra våra tjänster. Vår vänliga kundtjänst är tillgänglig från 08:00 till 16:00.
Om din beställning anlände skadad, kommer vi att ersätta den med ett nytt tryck. För att kunna producera på nytt behöver vi ett foto som bekräftar beställningens skick.
Kontakta oss via e-post så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig. Vi förbinder oss att svara på dina förfrågningar inom 1 arbetsdag.
Vår policy för beställningspaus:
Om det krävs ändringar i grafiken eller ytterligare information behövs, kommer vi att pausa produktionen av objektet och kontakta dig via e-post. Ett svar med nya grafikfiler eller godkännanden möjliggör snabbast möjliga hantering.